ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
Παγκόσμια Ημέρα Μονόκερου
Ένα activation πέρα από τα συνηθισμένα εμπνεύστηκε και υλοποίησε η BBDO για τον Μύθο, προκειμένου να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα Μονόκερου (9/4), o οποίος και αποτελεί σήμα κατατεθέν της αγαπημένης μπύρας.
Με αφορμή τη γιορτή του, το μυθικό πλάσμα βγήκε από τον κόσμο της φαντασίας στους δρόμους της Αθήνας και έζησε ως ένας κοινός θνητός, κερδίζοντας τις εντυπώσεις! Πήγε βόλτα στο Σύνταγμα, έβγαλε selfies με θαυμαστές, ανέβηκε σε ηλεκτρικό σκούτερ, επιδόθηκε σε κυνήγι βινυλίων –ακόμη και φλερτ- και γενικά συνεπήρε τους ανυποψίαστους περαστικούς με τα μυθικά καμώματά του.
Αναδεικνύοντας με δημιουργικό τρόπο τον μονόκερο που βρίσκεται στο λογότυπο και το κάπακι της πιο νεανικής ελληνικής μπύρας, η BBDO έφερε έναν ξεχωριστό brand hero στη ζωή, δημιουργώντας μία διασκεδαστική και engaging ενέργεια. Ταυτόχρονα, μας θύμισε πως καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε να πιστεύουμε στους μύθους… αφού όπως φαίνεται, παντού υπάρχει ένας!